آزربایجان وار اولسون ایسته میین کور اولسون

آنا دیلی هر میللتین گوجودور

آزربایجان وار اولسون ایسته میین کور اولسون

آنا دیلی هر میللتین گوجودور

انتقاد شدید نماینده ارومیه از شروع عملیات انتقال آب خزر به کویر

حامیان محیط زیست آذربایجان: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه دریاچه ارومیه جان ملت ماست گفت: آیا انتقال آب از خزر به اصفهان، یزد، استان مرکزی امکان‌پذیر است ولی به دریاچه ارومیه امکان‌پذیر نیست؟ به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی تذکری آئین‌نامه‌ای در صحن علنی مجلس اظهار داشت: برابر ماده 191 برنامه پنجم توسعه دولت باید جلوی خشک شدن دریاچه ارومیه را بگیرد و مجلس هم این مسئله را تصویب کرده است. گزارش تخلف وی افزود: امروز شاهد هستیم که به جای احیای دریاچه ارومیه انتقال آب از خزر به فلات کویر مطرح است؛ سوال من این است که آیا این تقسیم صحیح بیت‌المال است؟ ذاکر ادامه داد: آیا انتقال آب از خزر به اصفهان، یزد، استان مرکزی امکان‌پذیر است ولی به دریاچه ارومیه امکان‌پذیر نیست؟

ادامه مطلب ...

وطنیم بیر قاداغان دیلده سنه آند ایچیرم...

 

 

وطنیم! بیر قاداغان دیلده سنه آند ایچیرم

آنامین سؤیله دییی لایلایا من آند ایچیرم

آرازین باغلادیغی یوللارا من آند ایچیرم

سنه من آند ایچیرم...

سنی مندن آلانی تورپاغینا قایتارارام

اونودولموش نیشانی بایراغینا قایتارارام

«سو» یو «آب» اولمادا من بارداغینا قایتارارام

یئنه بیر خیردا بالیق ماوی دنیزدن سؤز آچیر

اونو بوغماز قره سو سولدوغو گولدن گول آچیر

دنیزه بیر یول آچیر

ادامه مطلب ...